بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

طبق پیش بینی های صورت گرفته، هزینه تبلیغاتی سامسونگ در پایان سال ۲۰۱۳ به رقم خیره کننده ۱۴ میلیارد دلار خواهد رسید که بیش از تولید ناخالص داخلی هر یک از دو کشور نروژ و ایسلند است.

 



ادامه مطلب ...


 نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس یکی از اصلی ترین نمایشگاه های خودرو در ایالت متحده آمریکا است. در نمایشگاه امسال شرکت های بزرگ خودروساز، محصولات جدید یا طراحی های نوینی را به نمایش گذاشته بودند. از جمله می توان به کانسپت مرسدس Gran Turismo اشاره کرد. برای آشنایی با برترین های این نمایشگاه با ما همراه باشید.



ادامه مطلب ...


Pheed جدیدترین شبکه اجتماعی است که پا به دنیای اجتماعات آنلاین گذاشته است و می خواهد تغییری اساسی در زندگی اینترنتی کاربران به وجود بیاورد. این شبکه تلفیقی از فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و تامبلر است.

به طور خلاصه باید گفت Pheed نوعی شبکه اجتماعی است و کاربران می توانند عکس، ویدئو، متن و فایل های صوتی را با یکدیگر با اشتراک بگذارند. به گزارش فوربس، فید نخستین شرکتی است که سیستم پرداخت پول برای هر بازدید در گوشی های موبایل را عرضه کرده است. این کمپانی در سال 2012 میلادی شکل گرفت و در 12 نوامبر سال 2012 اپلیکیشن خود را به طور رسمی معرفی کرد.



ادامه مطلب ...


منتقدین سینمایی نشریه گاردین و آبزرور در گزارشی به بررسی ۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی سینمای جهان پرداخته‌اند که اکثر آنها در زمره پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما و هالیوود قرار گرفته‌اند. این ده فیلم و ابرقهرمان برگزیده را بهتر بشناسید و تصاویرشان را مرور کنید.



ادامه مطلب ...


440x330-sony-xperia-z1-2

یکی از پر جنجال ترین گوشی های هوشمند همین اکسپریا Z1 است. چند روز پیش تصاویری به عنوان تصاویر لو رفته از این گوشی هوشمند منتشر شد و دیروز هم تصویر اصلی این تلفن همراه منتشر شد که تفاوت های زیادی با نسخه اصل آن دارد !

 

تفاوت های بین این واحد و واحد رسمی Z1 دیده ایم که تا کنون وجود دارد. یعنی، جک صوتی ۳٫۵mm است نقل مکان کرد و دوربین جلویی است که در طرف دیگر از آرم سونی. همچنین به نظر می رسد یک دریچه میکروفن های جدید در پشت وجود دارد.

.



خبرگزاری ایسنا: دو روز پس از اعلام مرگ یک نوزاد در یکی از بیمارستان‌های چین، این نوزاد که جسدش برای خاکسپاری به قبرستان فرستاده شده بود در مقابل چشمان بهت‌زده یکی از کارکنان قبرستان زنده شد. 
 


ادامه مطلب ...


سلامذ

این پست مربئط اخبار رپه:

به زودی:آهنگ جدید از صادق به نام استرس

به زودی:آهنگ جدید رضا پیشرو و یاس به نام قاصدک صلح

به زودی:آهنگ جدید یاس به نام شلمچه تا ابد

به زودی:آهنگ جدید شاهین فلاکت به نام مرد شدن یعنی...

به زودی:آهنگ جدید امیر خلوت به نام زیر نور مهتاب

به زودی:آهنگ جدید سامی بیگی و تهم و گروه تیک تاک با همراهی حصین(کاغذ رکوردز) از کمپانی اما

آلبوم ها:

به زودی:آلبوم جدید حسین(کاغذ رکوردز)به نام حاضر غایب

به زودی:آلبوم جدید محمد بیباک به نام سر اومد زمستون

به زودی:آلبوم جدید رضا پیشرو به نام دوران طلایی

بعضی ها هم میگن آلبومی از علی قاف میخواد بیاد بیرون به اسم مغز ک آهنگ مغز از اون البومه البته احتمالا شایعس

ویدئو ها:

به زودی:ویدئو کلیپ صادق به نام اعتراف

به زودی:ویدئو کلیپ هیچکس به نام بجنگ مثله

به زودی:ویدئو کلیپ فدائی به نام رفیق

-------------------------------------------------------------------

اینم بگم که توی رپ سانگ نوشتن سورپرایزی از هیچکس.قاف.فدائی(ابر رکوردز) به زودی میاد که نمیدونم چیه....

امیدوارم لذت برده باشید



سکه امامی 897 هزار تومان سکه قدیم 898 هزار تومان نیم سکه 460 هزار تومان ربع سکه 270 هزار تومان سکه 1 گرمی 177 هزار تومان گفتنی است، امروز نرخ فروش و خرید ارزها در بازار طبق جدول ذیل است. ارز قیمت فروش قیمت خرید دلار 3008 تومان 2998 تومان یورو 4050 تومان 4025 تومان پوند 4835 تومان 4810 تومان درهم 821 تومان 813 تومان شایان ذکر است، قیمت امروز طلا طبق جدول زیر است. مثقال طلا 397 هزار تومان گرم 18 عیار طلا 91 هزار و 578 تومان گرم 24 عیار طلا 122 هزار و 104 تومان اونس طلا 1244 دلار و 40 سنت

گویا آی تی: در دنیای هوشمند امروزی حفاظت از اطلاعات گوشی هوشمند امری مهم است. در این مقاله سعی داریم به بررسی عواملی که به ما کمک می‌کند تا از گوشی هوشمند آندرویدی خود حفاظت کنیم بپردازیم.

ادامه مطلب ...


فارنت: مطمئنا هر سیستم عاملی در بدو ورود با مشکلاتی روبروست و سیستم عامل جدید اپل، iOS نیز از این قاعده مستثنی نیست. از زمان عرضه نسخه جدید این سیستم عامل از گوشه و کنار و در انجمن‌های مختلف، مشکلات زیادی از این سیستم عامل گزارش شده است.

ادامه مطلب ...


فارنت:  وقتی که صحبت از استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی و آنتی‌ویروس می‌شود، برخی افراد با جبهه‌گیری ادعا می‌کنند نیازی به اینچنین برنامه‌ها ندارند. توجیه این اشخاص آنست که اگر در محیط اینترنت با احتیاط وب‌گردی کنند سیستم آن‌ها آلوده نخواهد شد، اما این استدلال به هیچ وجه درست نیست. به عنوان یک مثال تصور کنید یک مشکل امنیتی در ویندوز همین امروز پیدا شود، به این ترتیب حتی محتاط ‌ترین کاربران نیز از شر حملات نفوذگران در امان نخواهند بود.

ادامه مطلب ...


دنیای اقتصاد: از زمان ظهور تکنولوژی ارتباطی موبایل، گوشی‌های موبایل مختلفی به بازار آمده‌اند و در بازارهای سرتاسر جهان خریداری شده‌اند. این گوشی‌ها در مدل‌هایی با امکانات و طراحی ظاهری متفاوت تولید و به بازار عرضه شده‌اند و هر کدام طرفداران خاص خود را داشته‌اند.

ادامه مطلب ...


خبرگزاری ایسنا: یک کارشناس هواشناسی از بارش شدید باران و برف طی روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

ادامه مطلب ...


خبرگزاری ایسنا: به دنبال اظهارات سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس درباره پایین بودن قیمت فروش خودروهای مگان استفاده شده در جریان برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد، شرکت پارس خودرو قیمت فروش این خودروها را اعلام کرد.

ادامه مطلب ...


خبرگزاری مهر: مدیرکل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از بازگشت شرایط سالم به هوای پایتخت خبر داد.

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)